wyszukiwarka zaawansowana
Dostawy

ZAPŁATA I DOSTAWA

  1. Płatności za zamówione produkty w przypadku ich zakupienia można dokonać przy odbiorze gotówką, za pomocą przedpłaty na konto Sklepu lub przez Dotpay.

    • przelew na konto bankowe 

      Christelle
      Marzena Abramowicz
      ul. Świętojańska 66
      81-393 Gdynia

      ING Bank Śląski
      nr konta: 58 1050 1764 1000 0090 6608 1895
    • Kod BIC Swift: INGBPLPW 
  2. W przypadku gdy w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia płatność za zamówiony towar nie zostanie uregulowana, Sklep zastrzega sobie prawo anulowania takiego zamówienia.

  3. Dostawa zakupionych produktów może być zrealizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera. Cenniki dostaw przedstawione poniżej. 

    Kurier InPost:

    • wysyłka po przedpłacie na konto - 15,90 zł

    • wysyłka za pobraniem - 19,90 zł

    Paczkomaty:

    • wysyłka po przedpłacie na konto - 12,90 zł

    • wysyłka za pobraniem - 18,90 zł

    Odbiór osobisty:

    • w salonie "Christelle" w Gdyni, ul.Świętojańska 66

  4. Cennik dotyczy wysyłek krajowych.

  5. Istnieje możliwość wysyłek zagranicznych - w tym wypadku prosimy o kontakt na adres biuro@christelle.pl . If you are not from Poland and you want to buy our products - e-mail us and we will discous a way of payment and shipping.

  6. W przypadku wysyłek zagranicznych, jedyną formą płatności jest przedpłata na konto Sklepu.

  7. Przesyłki zagraniczne nadawane przez Sklep zawsze są przesyłkami poleconymi.

  8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.

  9. Sklep nie ponosi również odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu przez Pocztę lub firmę kurierską.

  10. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w trakcie jej odbioru w obecności pracownika Poczty lub firmy kurierskiej oraz niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej, a także poinformować o tym Sklep.

  11. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały w trakcie transportu będę rozpatrywane przez Sklep wyłącznie po sporządzeniu protokołu z przedstawicielem Poczty lub firmy kurierskiej.

  12. W przypadku nie odebrania przez Kupującego przesyłki, Sklep może obciążyć Kupującego kosztami poniesionymi na rzecz wysyłki towaru do Kupującego oraz kosztami zwrotu, nałożonymi przez firmę przewozową na Sklep.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl