ZAPŁATA I DOSTAWA
-
Płatności za zamówione produkty w przypadku ich zakupienia można dokonać przy odbiorze gotówką, za pomocą przedpłaty na konto Sklepu lub przez Dotpay.
- przelew na konto bankowe
Christelle
Marzena Abramowicz
ul. Świętojańska 66
81-393 Gdynia
ING Bank Śląski
nr konta: 58 1050 1764 1000 0090 6608 1895 - Kod BIC Swift: INGBPLPW
- przelew na konto bankowe
-
W przypadku gdy w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia płatność za zamówiony towar nie zostanie uregulowana, Sklep zastrzega sobie prawo anulowania takiego zamówienia.
-
Dostawa zakupionych produktów może być zrealizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera. Cenniki dostaw przedstawione poniżej.
Kurier InPost:
-
wysyłka po przedpłacie na konto - 15,90 zł
-
wysyłka za pobraniem - 19,90 zł
Paczkomaty:
-
wysyłka po przedpłacie na konto - 12,90 zł
-
wysyłka za pobraniem - 18,90 zł
Odbiór osobisty:
-
w salonie "Christelle" w Gdyni, ul.Świętojańska 66
-
-
Cennik dotyczy wysyłek krajowych.
-
Istnieje możliwość wysyłek zagranicznych - w tym wypadku prosimy o kontakt na adres biuro@christelle.pl . If you are not from Poland and you want to buy our products - e-mail us and we will discous a way of payment and shipping.
-
W przypadku wysyłek zagranicznych, jedyną formą płatności jest przedpłata na konto Sklepu.
-
Przesyłki zagraniczne nadawane przez Sklep zawsze są przesyłkami poleconymi.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.
-
Sklep nie ponosi również odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu przez Pocztę lub firmę kurierską.
-
Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w trakcie jej odbioru w obecności pracownika Poczty lub firmy kurierskiej oraz niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej, a także poinformować o tym Sklep.
-
Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały w trakcie transportu będę rozpatrywane przez Sklep wyłącznie po sporządzeniu protokołu z przedstawicielem Poczty lub firmy kurierskiej.
- W przypadku nie odebrania przez Kupującego przesyłki, Sklep może obciążyć Kupującego kosztami poniesionymi na rzecz wysyłki towaru do Kupującego oraz kosztami zwrotu, nałożonymi przez firmę przewozową na Sklep.