wyszukiwarka zaawansowana
Zamówienia

Nasz system przyjmuje zamówienia 7 dni w tygodniu przez 24 godziny, jednak realizacja zamówień następuje w ciągu 48 godzin w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy sklepu stacjonarnego. Tym samym jeśli złożysz zamówienie w sobotę, niedzielę lub święta, to Twoje zamówienie będziemy realizować pierwszego dnia roboczego.

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Na płatność czekamy 5 dni roboczych, po tym czasie anulujemy nieopłacone zamówienie.
Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu!

Dane do przelewu:

 

Christelle
Marzena Abramowicz
ul. Świętojańska 66
81-393 Gdynia

BANK ING Bank Śląski
58 1050 1764 1000 0090 6608 1895

 

Pamiętaj także, że warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia, dlatego przed finalizacją swoich zakupów upewnij się, że wszystkie dane są poprawne i pełne.

Przesyłki dostarczają firmy zewnętrzne, jak Poczta Polska lub firma kurierska, dlatego czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych, a w przypadku przesyłek ekonomicznych wysyłanych Pocztą Polską, czas dostawy może wydłużyć się nawet do 5 dni roboczych.

Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia przez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez ciebie Paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 5) dni roboczych od momentu nadania paczki.

Część oferowanych przez nas towarów posiadamy w pełnej rozmiarówce z możliwością szybkiego domówienia u producenta, dlatego w przypadku braku wybranego modelu skontaktujemy się telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail informując o braku i przybliżonym czasie dostawy oraz realizacji zamówienia. W tym wypadku możesz zadecydować się na wydłużony czas realizacji, częściową realizację zamówienia lub anulować całkowicie złożone zamówienie. W przypadku gdy zamówienie zostanie opłacone z góry, a my nie będziemy mogli zrealizować całkowicie lub częściowo zamówienia, z powodu braku towaru w naszym sklepie i/lub u producenta, zwrócimy pieniądze na konto w ciągu 72 godzin.

Jeśli zamawiasz towar z odbiorem w naszym sklepie stacjonarnym, to będzie on czekał na odbiór 5 dni roboczych. Po tym terminie anulujemy zamówienie.

Każde złożone u nas zamówienie, a które nie zostało jeszcze wysłane można anulować za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl